2012-10-24 11:53:09 Teme za završni rad šk. god. 2012./13. Ravnatelj Škole u suradnji s nastavnicima struke – nositeljima tema, a na prijedlog Stručnih vijeća škole donio je 19. listopada 2012. odluku o temama za završni rad u šk. god. 2012./13. Učenici teme za završni rad biraju najkasnije do 31. listopada 2012. g.
TEME ZA ZAVRŠNI RAD NOVČARSTVO Mentor: Jožica Balažić, prof. Razvoj novca u hrvatskim krajevima Novčani sporazumi Europske Unije Pasivni bankarski poslovi Aktivni bankarski poslovi Osiguranje
POSLOVNE KOMUNIKACIJE Mentor: Jožica Balažić, prof. Vrste komunikacija Uloga PK u fazi promocije Uloga PK u operativnoj fazi Uloga PK u fazi teškoća u razvoju prodajnog posla Uloga PK u zapošljavanju Osnove uspješne prezentacije Uredski bonton GOSPODARSTVO Mentor: Gordana Svekrić, prof. Gospodarski rast i razvoj Radni resursi gospodarstva Makroekonomski pokazatelji hrvatskog gospodarstva od 2000. do 2008. godine Monetarna politika RH Fiskalna politika RH Temeljni gospodarski problemi Tržišne strukture Bruto nacionalni proizvod Međunarodna ekonomija
GOSPODARSTVO Mentor: Katica Perić, prof. 1. Trendovi gospodarskog rasta i razvoja u svijetu od 2000. -2012. godine 2. Trendovi gospodarskog rasta i razvoja u Hrvatskoj od 2000.-2012. godine 3. Održivi razvoj u Hrvatskoj 4. Radni resursi gospodarstva Hrvatske 5. Nadnica kao cijena rada 6. Sindikati 7. Nezaposlenost 8. Inflacija i stabilizacijska politika 9. Povijest ekonomske misli-klasična škola 10. Povijest ekonomske misli-suvremene ekonomske škole 11. Katolički socijalni nauk
PODUZETNIŠTVO Mentor: Jadranka Bernik, prof. Poduzetnički pothvat – od ideje do realizacije (primjer iz prakse) Etika u poslovanju (primjer) Organizacija – ustroj i prilagodba (primjer) Poduzeće i njegovo okružje – društvena odgovornost poduzetnika Financiranje poduzetničkog pothvata (primjer) Motiviranje zaposlenika Komunikacija u poduzeću Sukobi i rješavanje sukoba Ulaganje u nematerijalnu imovinu – zaštitni znak Ulaganje u nematerijalnu imovinu – franšiza Ulaganje u nematerijalnu imovinu – lizing Ulaganje u nematerijalnu imovinu – koncesija Pribavljanje zaposlenika Društvena potpora razvoju malog poduzetništva u RH Poduzetnik i ekologija Oblici organiziranja poduzetničkog pothvata – trgovačka društva Oblici organiziranja poduzetničkog pothvata - obrt Uloga malih poduzetnika u hrvatskom gospodarstvu Poslovna funkcija u velikim organizacijama Ulaganje u unaprjeđenje poslovanja DIONIČARSKO GOSPODARSTVO Mentor: Nada Mohar, prof. Dioničko društvo Dioničarsko gospodarstvo u svijetu Vrijednosni papiri na tržištu kapitala Burza vrijednosnih papira Burzovni krahovi Zagrebačka burza Najpoznatije svjetske burze Negativne pojave u dioničarstvu Financijska kriza Financijski posrednici Burzovni pokazatelji i način trgovanja na burzi Uspješni biznisi u RH STATISTIKAMentor: Višnja Stepanić, prof. Statistička analiza podataka dobivenih na praksi o određenom poduzeću (npr. zaposleni, proizvodnja, izvoz, plaće…) Statistička analiza kretanja broja zaposlenih u RH Plaće po stručnoj spremi i djelatnosti Radno i uzdržavano stanovništvo RH Kretanje proizvodnje u RH
GOSPODARSKO PRAVO Mentor: Draženka Ćaćić , prof. Zaštita prava tržišnog natjecanja Ugovori Sredstva osiguranja namirenja tražbina vjerovnika Ugovor o kreditu i zajmu Ugovor o prodaji Ugovori o prijenosu stvari Društva kapitala – Društvo s ograničenom odgovornošću Društva kapitala – Dioničko društvo Pravne norme Trgovačka društva općenito Zaštita potrošačaKNJIGOVODSTVO S BILANCIRANJEM Mentori: Jelica Kelava, prof. Đurđa Čađenović, prof. Jadranka Ćejić, prof. Novčano poslovanje Vrijednosni papiri Blagajničko poslovanje Potraživanja i obveze Porez na dodanu vrijednost Analitičko knjigovodstvo kupaca i dobavljača Kratkoročne obveze Zalihe sirovina i materijala,... Troškovi poslovanja Plaće Trgovačka roba u skladištu Trgovačka roba u prodavaonici Proizvodnja Gotovi proizvodi Izvoz Uvoz Dugotrajna imovina Dugotrajna materijalna imovina Dugotrajna nematerijalna imovina Amortizacija dugotrajne imovine Revalorizacija i vrijednosna usklađenja Dugotrajne imovine Prihodi i rashodi Financijski izvještaji Račun dobiti i gubitka Bilanca Analitička knjigovodstva Računovodstvo obrtaMARKETING Mentor: Đurđa Čađenović, prof. Uloga tržišta u rješavanju temeljnih gospodarskih pitanja. Istraživanje tržišta Međunarodni (globalni) marketing Planiranje i kontrola marketinga Promocijske aktivnosti u zaštiti ekosustava Publicitet i odnosi s javnošću Zaštita potrošača Ponašanje potrošača Segmentacija i određivanje ciljnog tržišta (za proizvod / uslugu x) Marketing strategije u različitim fazama životnog ciklusa proizvoda x ili usluge Utjecaj marketinškog okruženja na poslovanje proizvodnog poduzeća x ili uslužne organizacije x Proces i razvijanje novog proizvoda Upravljanje kanalima marketinga Organizacija marketinga Osnovne funkcije marketinga Marketing u turizmu Suvremena kretanja u direktnom (izravnom) marketingu Upravljanje masovnim komunikacijama (oglašavanje , unapređenje prodaje, događaji i odnosi s javnošću) Razvijanje strategija i program određivanja cijena Elektronski (online) marketing Marketinške komunikacije i vrijednost marke Politika proizvoda i dizajna Marketing usluga Politički marketing Marketing u maloprodaji (na primjeru tvrtke X) Marketing neprofitnih organizacija Holistički marketing Prodajna snaga (sila) VJEŽBENIČKA TVRTKA (VT) Mentor: Jelica Kelava, prof. Organizacijska struktura u VT-u 2011. – 2013. Sajamsko poslovanje VT-e „Rubec“ 2011. – 2013. Osnivanje i gospodarsko djelovanje na primjeru vježbeničke tvrtkeKNJIGOVODSTVO NA RAČUNALU Mentori: Jadranka Ćejić, prof. Đurđa Čađenović, prof. Obračun plaća Proizvodnja – primjer knjiženja iz prakse poduzeća koje se bavi proizvodnjom Trgovina – primjer knjiženja iz prakse poduzeća koje se bavi trgovinom Račun dobiti i gubitka
ORGANIZACIJSKO PONAŠANJE Mentor: Marija Senjić, prof. Organizacijska kultura Motiviranje zaposlenika Emocionalna inteligencija Proces zapošljavanja u trgovačkim društvima Neverbalna komunikacija u poslovnoj komunikaciji Poslovni sastanak Poslovni bonton i poslovno odijevanje TRGOVINSKO POSLOVANJEMentor: Gordana Svekrić, prof. Nabava robe Preuzimanje robe u prodavaonici Asortiman mješovite robe Asortiman tekstilne robe Asortiman – pojam i dimenzije – primjer praksa Blagajničko poslovanje prodavaonice Prigovori i reklamacije kupca Ambalaža i pakiranje Proces poslovanja u skladištu Pripremanje i prenošenje robe za prodaju Prodaja robe na kredit i ostala sredstva plaćanja Manipulacija robom Prodaja robe na veliko Tehnika uskladištenja robe Gubici u robnom prometu i prodavaonici Kalkulacija cijene Novčarsko poslovanje Ugovor o prodaji PROMIDŽBENE AKTIVNOSTIMentor: Nada Mohar, prof. Osobna prodaja Činitelji marketinga u prodavaonici Vođenje prodajnog razgovora Ekonomska propaganda prodavaonice Pospješivanje prodaje Kupac kao čimbenik osobno – prodajnog procesa Poželjne osobine prodavača Zaštita potrošačaPOZNAVANJE ROBE Mentor: Katica Perić, prof. 1. Hrana i prehrana 2. Mlinski i pekarski proizvodi 3. Mlijeko i mliječni proizvodi 4. Proizvodi kozmetičko- parfumerijske industrije 5. Papir i papirna konfekcija 6. Tekstilni proizvodi/konfekcija 7. Tehnološki razvoj i ekologija 8. Energetski izvori/goriva 9. Elektrotehnička roba i prodaja elektrotehničke robe 10. Građevni materijal 11. Fotoaparati i fotomaterijali 12. Umjetnine |
Ekonomska škola Velika Gorica |