2019-11-08 15:50:11

Special Education Classroom: Effective Strategies and Productive Learning Environmen

Profesori Nina Burić i Marin Čuljak bili su od 14. do 20. listopada u Stockholmu u Švedskoj. Tamo su pohađali strukturirani tečaj Special Education Classroom: Effective Strategies and Productive Learning Environment u organizaciji udruge Motivated Learning for Everyone iz Bugarske u okviru Erasmus+ projekta.

                             

Tečaj su, osim profesora iz Hrvatske, pohađali profesori te stručni suradnici iz Portugala, Španjolske, Slovenije, Slovačke i Grčke, ukupno njih 18. Glavni cilj tečaja je doprinijeti promicanju inkluzivnog obrazovanja i osposobljavanja u kontekstu socijalne i kulturne raznolikosti. Profesori i stručni suradnici su kroz mnoge aktivnosti razvijali svoja znanja i vještine o inkluziji učenika s teškoćama te stjecali nove (znanja o poteškoćama s kojima se učitelji susreću u učionici: poremećaji učenja, poremećaj hiperaktivnosti s nedostatkom pozornosti (ADHD), intelektualni nedostaci, poremećaji u ponašanju, tjelesni nedostaci, oštećenja osjeta te učenici migranti/izbjeglice, vještine o tome kako pomoći i poučavati učenike s tim poteškoćama). Kroz grupne aktivnosti razmjenjivali su iskustava i ideje. Sudionici su upoznali kulturne raznolikosti Švedske i zemalja iz kojih dolaze te stvorili mogućnosti za buduću suradnju. U sklopu tečaja posjetili su i švedsku osnovnu školu koju pohađa oko 400 učenika, a u nju su integrirani i učenici s teškoćama. Kroz taj posjet upoznali su se sa švedskim obrazovnim sustavom i strategijma kojima se profesori koriste u poučavanju učenika s teškoćama.

U slobodno vrijeme profesori su razgledali švedsku prijestolnicu i posjetili mnogobrojne edukativne muzeje budući da je Stockholm jedan od svjetskih gradova s najvećim brojem muzeja.

Profesori Nina Burić i Marin Čuljak vratili su se obogaćeni za jedno veliko iskustvo i nadaju se da će njime doprinijeti promicanju inkluzije u našoj školi i zajednici.


Ekonomska škola Velika Gorica