2019-12-02 09:36:52

„Special Needs Education: A step-by-step approach“, Kalamata, Grčka

U sklopu Erasmus+ projekta „U korak s vremenom za uspješnu inkluziju“ profesorice Ana Topal i Marija Schjaer pohađale su strukturirani tečaj „Special Needs Education: A step-by-step approach“. Tečaj se održao u Kalamati u Grčkoj od 27. listopada do 2. studenoga 2019. godine.

Za vrijeme pohađanja strukturiranog tečaja Special Needs Education: A step-by-step approach imale su priliku bolje upoznati grčki obrazovni sustav, kao i način realizacije inkluzije učenika s teškoćama u odgojno obrazovni sustav. Osim teoretskih sadržaja i radionica, organizirane su posjete školama E.E.E.E.K. (škola za djecu s posebnim potrebama) i X. Gymnasium (osnovna škola) gdje su se upoznale s neposrednim radom s učenicima i razmijenile iskustva s nastavnim osobljem. Osim profesorica iz Hrvatske na tečaju su sudjelovali profesori iz Estonije, Latvije, Bugarske i Slovačke s kojima su izmijenile iskustva inkluzije i rada s učenicima s teškoćama. Na tečaju su predavači prezentirali razne nove metode rada s učenicima s teškoćama čime su motivirali polaznike za kreiranje personaliziranih materijala i aktivnosti.

Organizator tečaja bio je Areadne, Lifelong Learning Centre iz Kalamate koji je sudionicima omogućio da upoznaju povijesne znamenitosti Kalamate i okolice te kulturu i običaje grčkog naroda.


Ekonomska škola Velika Gorica