2013-10-18 14:35:13 Teme za završni rad šk. god. 2013./14. OBAVIJEST UČENICIMA ZAVRŠNIH RAZREDA TEME ZA ZAVRŠNI RAD
Ravnateljica Škole u suradnji s nastavnicima struke – nositeljima tema, a na prijedlog Stručnih vijeća škole donijela je 12. listopada 2013. odluku o temama za završni rad u šk. god. 2013./14. Učenici teme za završni rad biraju najkasnije do 31. listopada 2013. g.
NOVČARSTVO Mentor: Jožica Balažić, prof. Razvoj novca u hrvatskim krajevima Novčani sporazumi Europske Unije Pasivni bankarski poslovi Aktivni bankarski poslovi Osiguranje
POSLOVNE KOMUNIKACIJE Mentor: Jožica Balažić, prof. Vrste komunikacija Uloga PK u fazi promocije Uloga PK u operativnoj fazi Uloga PK u fazi teškoća u razvoju prodajnog posla Uloga PK u zapošljavanju Osnove uspješne prezentacije Uredski bonton GOSPODARSTVO Mentor: Gordana Svekrić, prof. Makroekonomski pokazatelji hrvatskog gospodarstva od 2000. do 2008. godine Monetarna politika RH Fiskalna politika RH Temeljni gospodarski problemi Tržišne strukture Bruto nacionalni proizvod
GOSPODARSTVO Mentor: Katica Perić, prof. Gospodarski rast i razvoj Trendovi gospodarskog rasta i razvoja u svijetu od 2000. -2012. godine Trendovi gospodarskog rasta i razvoja u Hrvatskoj od 2000.-2012. godine Održivi razvoj u Hrvatskoj Radni resursi gospodarstva Hrvatske Nadnica kao cijena rada Sindikati Nezaposlenost Inflacija i stabilizacijska politika Povijest ekonomske misli-klasična škola Povijest ekonomske misli-suvremene ekonomske škole Katolički socijalni nauk
PODUZETNIŠTVO Mentor: Jadranka Bernik Katica Perić, prof. Poduzetnički pothvat – od ideje do realizacije (primjer iz prakse) Etika u poslovanju (primjer) Organizacija – ustroj i prilagodba (primjer) Poduzeće i njegovo okružje – društvena odgovornost poduzetnika Financiranje poduzetničkog pothvata (primjer) Motiviranje zaposlenika Komunikacija u poduzeću Sukobi i rješavanje sukoba Ulaganje u nematerijalnu imovinu – zaštitni znak Ulaganje u nematerijalnu imovinu – franšiza Ulaganje u nematerijalnu imovinu – lizing Ulaganje u nematerijalnu imovinu – koncesija Pribavljanje zaposlenika Društvena potpora razvoju malog poduzetništva u RH Poduzetnik i ekologija Oblici organiziranja poduzetničkog pothvata – trgovačka društva Oblici organiziranja poduzetničkog pothvata - obrt Uloga malih poduzetnika u hrvatskom gospodarstvu Poslovna funkcija u velikim organizacijama Ulaganje u unaprjeđenje poslovanja DIONIČARSKO GOSPODARSTVO Mentor: Nada Mohar, prof. Dioničko društvo Dioničarsko gospodarstvo u svijetu Vrijednosni papiri na tržištu kapitala Burza vrijednosnih papira Burzovni krahovi Zagrebačka burza Najpoznatije svjetske burze Negativne pojave u dioničarstvu Financijska kriza Uspješni biznisi u RH
STATISTIKA Mentor: Višnja Stepanić, prof. Statistička analiza podataka dobivenih na praksi o određenom poduzeću (npr. zaposleni, proizvodnja, izvoz, plaće…) Statistička analiza kretanja broja zaposlenih u RH Plaće po stručnoj spremi i djelatnosti Radno i uzdržavano stanovništvo RH Kretanje proizvodnje u RH
GOSPODARSKO PRAVO Mentor: Draženka Ćaćić , prof. Zaštita prava tržišnog natjecanja Ugovori Sredstva osiguranja namirenja tražbina vjerovnika Ugovor o kreditu i zajmu Ugovor o prodaji Društva kapitala – Društvo s ograničenom odgovornošću Pravne norme Zaštita potrošača
KNJIGOVODSTVO S BILANCIRANJEM
Mentori: Jelica Kelava, prof. Višnja Stepanić, prof. Novčano poslovanje Vrijednosni papiri Blagajničko poslovanje Potraživanja i obveze Porez na dodanu vrijednost Analitičko knjigovodstvo kupaca i dobavljača Kratkoročne obveze Zalihe sirovina i materijala,... Troškovi poslovanja Plaće Trgovačka roba u skladištu Trgovačka roba u prodavaonici Proizvodnja Gotovi proizvodi Izvoz Uvoz Dugotrajna imovina Dugotrajna materijalna imovina Dugotrajna nematerijalna imovina Amortizacija dugotrajne imovine Revalorizacija i vrijednosna usklađenja Dugotrajne imovine Prihodi i rashodi Financijski izvještaji Račun dobiti i gubitka Bilanca Analitička knjigovodstva Računovodstvo obrta
MARKETING Mentor: Đurđa Čađenović, prof. Nada Mohar, prof. Istraživanje tržišta Međunarodni (globalni) marketing Planiranje i kontrola marketinga Promocijske aktivnosti u zaštiti ekosustava Publicitet i odnosi s javnošću Zaštita potrošača Ponašanje potrošača Segmentacija i određivanje ciljnog tržišta (za proizvod / uslugu x) Marketing strategije u različitim fazama životnog ciklusa proizvoda x ili usluge Utjecaj marketinškog okruženja na poslovanje proizvodnog poduzeća x ili uslužne organizacije x Proces i razvijanje novog proizvoda Upravljanje kanalima marketinga Osnovne funkcije marketinga Marketing u turizmu Suvremena kretanja u direktnom (izravnom) marketingu Upravljanje masovnim komunikacijama (oglašavanje , unapređenje prodaje, događaji i odnosi s javnošću) Razvijanje strategija i program određivanja cijena Elektronski (online) marketing Marketinške komunikacije i vrijednost marke Politika proizvoda i dizajna Marketing usluga Politički marketing Marketing u maloprodaji (na primjeru tvrtke X) Marketing neprofitnih organizacija Holistički marketing Prodajna snaga (sila) VJEŽBENIČKA TVRTKA (VT) Mentor: Višnja Stepanić, prof. Organizacijska struktura u VT-u 2012. – 2014. Sajamsko poslovanje VT-e „Rubec“ 2012. – 2014. Osnivanje i gospodarsko djelovanje na primjeru vježbeničke tvrtke KNJIGOVODSTVO NA RAČUNALU Mentori: Đurđa Čađenović, prof. Obračun plaća Proizvodnja – primjer knjiženja iz prakse poduzeća koje se bavi proizvodnjom Trgovina – primjer knjiženja iz prakse poduzeća koje se bavi trgovinom Račun dobiti i gubitka
ORGANIZACIJSKO PONAŠANJE
Mentor: Marija Senjić, prof. Organizacijska kultura Motiviranje zaposlenika Emocionalna inteligencija Proces zapošljavanja u trgovačkim društvima Neverbalna komunikacija u poslovnoj komunikaciji Poslovni sastanak Poslovni bonton i poslovno odijevanje Verbalna komunikacija u poslovnoj komunikaciji
GOSPODARSTVO SVIJETA I MEĐUNARODNA RAZMJENA Mentor: Marija Senjić, prof. Međunarodna razmjena Izvoz i ekonomski interes zemlje Međunarodni marketing mix Međunarodni sajmovi Franchising poslovi Gospodarstvo EU ZAVRŠNI ISPIT
PRODAJNO POSLOVANJE Mentor: Nada Mohar, prof. Prodajna politika Posebni oblici prodaje Suvremeni oblici maloprodaje Pregovaranje u prodaji Faze prodajnog razgovora Načini naplaćivanja robe
OSNOVE MARKETINGA Mentor: Nada Mohar, prof. Funkcije marketinga Istraživanje tržišta Čimbenici osobno-prodajnog procesa Struktura i tijek prodajnog razgovora Pospješivanje razgovora
NABAVNO POSLOVANJE Mentor: Marija Senjić, prof. Povijesni razvoj trgovine Vrste trgovine Asortiman Planiranje i operativno poslovanje nabave Nabavne politike Etika u nabavi Elektronička nabava Gubitci na zalihama Zalihe Dokumenti u nabavi Kalkulacije Naručivanje robe za prodavaonicu Skladišno poslovanje Inventura Prodavač
PRODAJNA KOMUNIKACIJA Mentor: Marija Senjić, prof. Povijesni razvoj bontona Vrste bontona Poslovni bonton Verbalna i neverbalna komunikacija prodavača Poslovna etika Prodajni razgovor Prezentacija proizvoda Uspostavljanje kontakta s kupcem Poslijekupovno zadovoljstvo kupaca Uspješan prodavač Networking POZNAVANJE ROBE Mentor: Jadranka Bernik, prof. Hrana i prehrana Mlinski i pekarski proizvodi Mlijeko i mliječni proizvodi Proizvodi kozmetičko- parfumerijske industrije Papir i papirna konfekcija Tekstilni proizvodi/konfekcija Tehnološki razvoj i ekologija Energetski izvori/goriva Elektrotehnička roba i prodaja elektrotehničke robe Građevni materijal Fotoaparati i fotomaterijali Umjetnine
UPRAVLJANJE PRODAVAONICOM Mentor: Ivana Jerleković, prof.
Prodavaonica - pojam, povijest, vrste Važnost osnovnih managerskih vještina u vođenju prodavaonice Važnost posebnih managerskih vještina u vođenju prodavaonice Važnost kontrole zaliha, skladištenja, prodaje i naplate robe u prodavaonici Sustavi upravljanja sigurnošću i kvalitetom (ISO standardi)
|
Ekonomska škola Velika Gorica |