2018-10-19 19:53:50

OBAVIJEST UČENICIMA ZAVRŠNIH RAZREDA

EKONOMSKA ŠKOLA VELIKA GORICA

Velika Gorica,  19. listopada 2018.

OBAVIJEST UČENICIMA ZAVRŠNIH RAZREDA

Ravnateljica Škole u suradnji s nastavnicima struke – nositeljima tema, a na prijedlog Stručnih vijeća škole donijela je 19. listopada 2018. odluku o temama za završni rad u šk. god. 2018./19.

Učenici teme za završni rad biraju najkasnije do 31. listopada 2018. g.

 

ZAVRŠNI ISPIT

ZANIMANJE: PRODAVAČ

OSNOVE MARKETINGA

Mentor: Igor Skupnjak, prof.

Globalni marketing Ekološki marketing Marketinški mix Promidžbene aktivnosti u trgovini Istraživanje tržišta Tema na prijedlog učenika

NABAVNO POSLOVANJE

Mentor: Ana Likević, prof.

1. Trgovina na malo

2. Trgovina na veliko

2. Asortiman

3. Zalihe

4. Inventura

5. Skladištenje robe

6. Proces naručivanja robe

7.Ulazna i izlazna dokumentacija u nabavnom poslovanju

8. Kalkulacije

9. Tema na prijedlog učenika

PRODAJNA KOMUNIKACIJA

Mentor: Ana Likević, prof.

Poslovni bonton Verbalna i neverbalna komunikacija prodavača Prodajni razgovor Tema na prijedlog učenika

POZNAVANJE ROBE

Mentor: Igor Skupnjak, prof.

Ambalaža i pakiranje Papir i papirna konfekcija Proizvodi kozmetičko-parfumerijske industrije Tekstilni proizvodi Guma i gumena roba Tehnologija i ekologija Metali i metalna roba Elektrotehnička roba Motorna vozila i dijelovi Boje i lakovi Staklo i staklena roba Keramička roba Građevni materijal Kemijska roba za poljoprivredu Poznavanje namještaja Glazbala Fotoaparati i fotomaterijal Prehrambena roba Tema po izboru učenika

UPRAVLJANJE PRODAVAONICOM

Mentor: Ana Likević,prof.

Organizacija poslovanja u prodavaonici Menadžerske vještine Vještine planiranja Upravljanje ljudskim resursima Vještine kontroliranja Poslovni procesi i evidencije u prodavaonici Sustavi upravljanja sigurnošću i kvalitetom

KREATIVNOST U POSLOVANJU

Mentor: Igor Skupnjak, prof.

Razvoj kreativnog mišljenja Kreativnost u poslovanju Razvoj ljudske kreativnosti Tehnike poticanja kreativnosti Prepreke razvoju kreativnosti i kako ih nadići Tema po izboru učenika

ODNOSI S KUPCIMA

Mentor: Anamarija Berkić Deverić,  prof.

1. Pojam I vrste komunikacije

2. Verbalna komunikacija

3. Neverbalna komunikacija

4. Prodajni razgovor

5. Proces I stil komuniciranja s kupcem

6. Potrebe kupaca u suvremenom prodajnom procesu

7. Stvaranje ugodnog ozračja u prodavaonici

8. Pogreške u odnosu s kupcima

9. Tema na prijedlog učenika

PRODAJNO POSLOVANJE

Mentor: Marin Čuljak,  prof.

Sredstva pojačanja ugovora Franšiza Licenca Suvremeni oblici maloprodaje Metode prodaje – samoposluživanje, samoizbor, klasična prodaja Faze prodajnog razgovora Istraživanje tržišta prodaje Tajno kupovanje Načini prodaje Elektronička prodaja Ugovor Istraživanje tržišta Pojam i ciljevi prodaje Etika u prodajnom poslovanju Tema po izboru učenika

POSLOVANJE PRODAVAONICE

Mentor: Igor Skupnjak, prof.

Higijena i čistoća u prodajnom prostoru Vrste prodavaonica i njihov razvoj Razvoj zaštite potrošača i njihovih prava Elektronička trgovina i njezin razvoj Ekološki proizvodi Tema po izboru učenika

PREZENTACIJSKE VJEŠTINE

Mentor: Ivana Jerleković, prof.

1.   Neverbalna komunikacija u prezentacijskim vještinama

2.   Elementi prezentacije

3.   Prezentacija i vještine prezentiranja

 

Ravnateljica

Vesna Brkljačić, prof.


Ekonomska škola Velika Gorica