2018-10-19 19:53:50 OBAVIJEST UČENICIMA ZAVRŠNIH RAZREDA EKONOMSKA ŠKOLA VELIKA GORICA Velika Gorica, 19. listopada 2018. OBAVIJEST UČENICIMA ZAVRŠNIH RAZREDA Ravnateljica Škole u suradnji s nastavnicima struke – nositeljima tema, a na prijedlog Stručnih vijeća škole donijela je 19. listopada 2018. odluku o temama za završni rad u šk. god. 2018./19. Učenici teme za završni rad biraju najkasnije do 31. listopada 2018. g.
ZAVRŠNI ISPIT ZANIMANJE: PRODAVAČ OSNOVE MARKETINGA Mentor: Igor Skupnjak, prof. Globalni marketing Ekološki marketing Marketinški mix Promidžbene aktivnosti u trgovini Istraživanje tržišta Tema na prijedlog učenikaNABAVNO POSLOVANJE Mentor: Ana Likević, prof. 1. Trgovina na malo 2. Trgovina na veliko 2. Asortiman 3. Zalihe 4. Inventura 5. Skladištenje robe 6. Proces naručivanja robe 7.Ulazna i izlazna dokumentacija u nabavnom poslovanju 8. Kalkulacije 9. Tema na prijedlog učenika PRODAJNA KOMUNIKACIJA Mentor: Ana Likević, prof. Poslovni bonton Verbalna i neverbalna komunikacija prodavača Prodajni razgovor Tema na prijedlog učenikaPOZNAVANJE ROBE Mentor: Igor Skupnjak, prof. Ambalaža i pakiranje Papir i papirna konfekcija Proizvodi kozmetičko-parfumerijske industrije Tekstilni proizvodi Guma i gumena roba Tehnologija i ekologija Metali i metalna roba Elektrotehnička roba Motorna vozila i dijelovi Boje i lakovi Staklo i staklena roba Keramička roba Građevni materijal Kemijska roba za poljoprivredu Poznavanje namještaja Glazbala Fotoaparati i fotomaterijal Prehrambena roba Tema po izboru učenikaUPRAVLJANJE PRODAVAONICOM Mentor: Ana Likević,prof. Organizacija poslovanja u prodavaonici Menadžerske vještine Vještine planiranja Upravljanje ljudskim resursima Vještine kontroliranja Poslovni procesi i evidencije u prodavaonici Sustavi upravljanja sigurnošću i kvalitetomKREATIVNOST U POSLOVANJU Mentor: Igor Skupnjak, prof. Razvoj kreativnog mišljenja Kreativnost u poslovanju Razvoj ljudske kreativnosti Tehnike poticanja kreativnosti Prepreke razvoju kreativnosti i kako ih nadići Tema po izboru učenikaODNOSI S KUPCIMA Mentor: Anamarija Berkić Deverić, prof. 1. Pojam I vrste komunikacije 2. Verbalna komunikacija 3. Neverbalna komunikacija 4. Prodajni razgovor 5. Proces I stil komuniciranja s kupcem 6. Potrebe kupaca u suvremenom prodajnom procesu 7. Stvaranje ugodnog ozračja u prodavaonici 8. Pogreške u odnosu s kupcima 9. Tema na prijedlog učenika PRODAJNO POSLOVANJE Mentor: Marin Čuljak, prof. Sredstva pojačanja ugovora Franšiza Licenca Suvremeni oblici maloprodaje Metode prodaje – samoposluživanje, samoizbor, klasična prodaja Faze prodajnog razgovora Istraživanje tržišta prodaje Tajno kupovanje Načini prodaje Elektronička prodaja Ugovor Istraživanje tržišta Pojam i ciljevi prodaje Etika u prodajnom poslovanju Tema po izboru učenikaPOSLOVANJE PRODAVAONICE Mentor: Igor Skupnjak, prof. Higijena i čistoća u prodajnom prostoru Vrste prodavaonica i njihov razvoj Razvoj zaštite potrošača i njihovih prava Elektronička trgovina i njezin razvoj Ekološki proizvodi Tema po izboru učenikaPREZENTACIJSKE VJEŠTINE Mentor: Ivana Jerleković, prof. 1. Neverbalna komunikacija u prezentacijskim vještinama 2. Elementi prezentacije 3. Prezentacija i vještine prezentiranja
Ravnateljica Vesna Brkljačić, prof. |
Ekonomska škola Velika Gorica |