preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
vijesti

Diseminacija Erasmus+ projekta na Županijskom stručnom vijeću stručnih suradnika pedagoga srednjih škola Zagrebačke županije

Na Županijskom stručnom vijeću stručnih suradnika pedagoga srednjih škola održanog 4. ožujka 2020. pedagoginja Ksenija Vatavuk Margetić predstavila je Erasmus+ KA1 projekt naziva „U korak s vremenom za uspješnu inkluziju“. 

U okviru spomenutog projekta sudjelovala je na edukaciji Inclusive Teaching and Special Education Needs koja se održavala u Bathu u Ujedinjenom Kraljevstvu od 22. rujna do 28. rujna 2019.

Članove Županijskog stručnog vijeća upoznala je s programom i aktivnostima edukacije te sa stečenim iskustvima i primjerima dobre prakse ne samo Ujedinjenog Kraljevstva nego i zemalja iz kojih su došli ostali sudionici edukacije (Italije, Španjolske, Njemačke…). Pedagoginja Ksenija Vatavuk Margetić ukazala je na važnost sudjelovanja u ovakvim projektima te na njihov pozitivan učinak na učenike, nastavnike, nenastavno osoblje, općenito školu i lokalnu zajednicu, ali i širu javnost. Na kraju je pozvala sve kolegice i kolege koji do sada nisu sudjelovali u Earsmus+ projektima da se uključe.

  :: opširnije :: 


objavio: IRENA RAJKOVIĆ  datum: 30. 3. 2020. 12:33

Erasmus+ projekt „U korak s vremenom za uspješnu inkluziju“ – diseminacija

Nakon povratka s planiranih mobilnosti sudionicii: Snježana Starčević, Ksenija Vatavuk Margetić, Nina Burić, Marin Čuljak, Ana Topal i Marija Schjaer marljivo su krenuli u pripremu diseminacije kako bi stečena znanja što uspješnije prenijeli i na ostale kolegice i kolege unutar naše ustanove.

Započeli smo s diseminacijom odmah nakon završetka svih mobilnosti 6. studenog 2019.  na sjednici Nastavničkog vijeća. Nazočnim kolegicama i kolegama ukratko smo predstavili  programe strukturiranih tečajeva, upoznali ih s domaćinima odabranih edukacija i školskim sustavima posjećenih zemalja (Ujedinjenog Kraljevstva, Švedske i Grčke). Svaki od sudionika mobilnosti imao je priliku podijeliti svoje dojmove i stečena iskustva o inkluziji učenika s teškoćama u navedenim zemljama i podijeliti s njima primjere dobre prakse, ne samo iz zemalja domaćina mobilnosti, nego i iz zemalja ostalih sudionika strukturiranih tečajeva.

  :: opširnije :: 


objavio: IRENA RAJKOVIĆ  datum: 3. 3. 2020. 13:35

„Special Needs Education: A step-by-step approach“, Kalamata, Grčka

U sklopu Erasmus+ projekta „U korak s vremenom za uspješnu inkluziju“ profesorice Ana Topal i Marija Schjaer pohađale su strukturirani tečaj „Special Needs Education: A step-by-step approach“. Tečaj se održao u Kalamati u Grčkoj od 27. listopada do 2. studenoga 2019. godine.

Za vrijeme pohađanja strukturiranog tečaja Special Needs Education: A step-by-step approach imale su priliku bolje upoznati grčki obrazovni sustav, kao i način realizacije inkluzije učenika s teškoćama u odgojno obrazovni sustav. Osim teoretskih sadržaja i radionica, organizirane su posjete školama E.E.E.E.K. (škola za djecu s posebnim potrebama) i X. Gymnasium (osnovna škola) gdje su se upoznale s neposrednim radom s učenicima i razmijenile iskustva s nastavnim osobljem. Osim profesorica iz Hrvatske na tečaju su sudjelovali profesori iz Estonije, Latvije, Bugarske i Slovačke s kojima su izmijenile iskustva inkluzije i rada s učenicima s teškoćama. Na tečaju su predavači prezentirali razne nove metode rada s učenicima s teškoćama čime su motivirali polaznike za kreiranje personaliziranih materijala i aktivnosti.

Organizator tečaja bio je Areadne, Lifelong Learning Centre iz Kalamate koji je sudionicima omogućio da upoznaju povijesne znamenitosti Kalamate i okolice te kulturu i običaje grčkog naroda.

  :: opširnije :: 


objavio: IRENA RAJKOVIĆ  datum: 2. 12. 2019. 09:36

Special Education Classroom: Effective Strategies and Productive Learning Environmen Vijest ima dokument u privitku

Profesori Nina Burić i Marin Čuljak bili su od 14. do 20. listopada u Stockholmu u Švedskoj. Tamo su pohađali strukturirani tečaj Special Education Classroom: Effective Strategies and Productive Learning Environment u organizaciji udruge Motivated Learning for Everyone iz Bugarske u okviru Erasmus+ projekta.

                             

Tečaj su, osim profesora iz Hrvatske, pohađali profesori te stručni suradnici iz Portugala, Španjolske, Slovenije, Slovačke i Grčke, ukupno njih 18. Glavni cilj tečaja je doprinijeti promicanju inkluzivnog obrazovanja i osposobljavanja u kontekstu socijalne i kulturne raznolikosti. Profesori i stručni suradnici su kroz mnoge aktivnosti razvijali svoja znanja i vještine o inkluziji učenika s teškoćama te stjecali nove (znanja o poteškoćama s kojima se učitelji susreću u učionici: poremećaji učenja, poremećaj hiperaktivnosti s nedostatkom pozornosti (ADHD), intelektualni nedostaci, poremećaji u ponašanju, tjelesni nedostaci, oštećenja osjeta te učenici migranti/izbjeglice, vještine o tome kako pomoći i poučavati učenike s tim poteškoćama). Kroz grupne aktivnosti razmjenjivali su iskustava i ideje. Sudionici su upoznali kulturne raznolikosti Švedske i zemalja iz kojih dolaze te stvorili mogućnosti za buduću suradnju. U sklopu tečaja posjetili su i švedsku osnovnu školu koju pohađa oko 400 učenika, a u nju su integrirani i učenici s teškoćama. Kroz taj posjet upoznali su se sa švedskim obrazovnim sustavom i strategijma kojima se profesori koriste u poučavanju učenika s teškoćama.

U slobodno vrijeme profesori su razgledali švedsku prijestolnicu i posjetili mnogobrojne edukativne muzeje budući da je Stockholm jedan od svjetskih gradova s najvećim brojem muzeja.

Profesori Nina Burić i Marin Čuljak vratili su se obogaćeni za jedno veliko iskustvo i nadaju se da će njime doprinijeti promicanju inkluzije u našoj školi i zajednici.

  :: opširnije :: 


objavio: IRENA RAJKOVIĆ  datum: 8. 11. 2019. 15:50

U korak s vremenom za uspješnu inkluziju Inclusive Teaching and Special Education Needs 22.9. – 28. 9. 2019. Bath, England Vijest ima dokument u privitku

Prvu mobilnost iz projekta ostvarile su pedagoginja Ksenija Vatavuk Margetić i profesorica Snježana Starčević.

Tijekom pohađanja strukturiranog tečaja Inclusive Teaching and Special Education Needs imale smo priliku bolje upoznati engleski obrazovni sustav, kao i oblike inkluzije učenika s teškoćama u odgojno obrazovni sustav. Ostvareni su posjeti školama: Fosse Way Special School i Bath Academy u kojima smo upoznale neposredni rad s učenicima boravkom na nastavi i razmijenile iskustva s nastavnim osobljem o inkluziji učenika s teškoćama. Tijekom tečaja imale smo priliku voditi konstruktivne razgovore s ostalim polaznicima i upoznati iskustva inkluzije u talijanskim, španjolskim i njemačkim obrazovnim sustavima. U jednom od zadataka, tijekom tečaja, imale smo priliku prezentirati našu školu i naše viđenje rada s učenicima s teškoćama.

Organizator tečaja bio je Merganser Consulting Ltd. koji nam je omogućio da upoznamo i povijesne znamenitosti Batha-a te kulturu i običaje engleskog naroda.

Vratile smo se obogaćene novim znanjima i  iskustvima koje ćemo prenijeti ostalim kolegama i učenicima i implementirati ih u svoj rad.

  :: opširnije :: 


objavio: IRENA RAJKOVIĆ  datum: 11. 10. 2019. 14:23

ERASMUS+ PROJEKT EKONOMSKE ŠKOLE VELIKA GORICA Vijest ima dokument u privitku

U sklopu ERASMUS+ projekta Ekonomskoj školi Velika Gorica u svibnju 2019. godine odobren je međunarodni projekt pod nazivom „U korak s vremenom za uspješnu inkluziju“.  

             

Usvajanje novih metoda i alata učenja (uz primjenu IKT-a), aktualizacija nastavnog sadržaja i kurikuluma, upoznavanje s primjerima dobre prakse i razmjena iskustava s nastavnicima drugih europskih odgojno-obrazovnih ustanova ostvarit će na tečajevima: Special Education Classroom: Effective Strategies and Productive Learning Environment u Švedskoj, Inclusive Teaching and Special Educational Needs u UK i Special Needs Education: A step-by-step approach u Grčkoj.

Tijekom školske godine 2019./2020. u projektu će sudjelovati: Ksenija Vatavuk Margetić, Snježana Starčević Nina Burić, Ana Pugar, Marija Schjaer i Marin Čuljak

  :: opširnije :: 


objavio: IRENA RAJKOVIĆ  datum: 1. 10. 2019. 13:49
» Arhiva naših vijesti    
 


Tražilica



Kalendar
« Srpanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Virtualna knjižnica

Virtualna knjižnica EŠVG


Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Oglasna ploča
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

Sigurnost

"Kako zaštititi djecu na internetu"

Program Zaštita sigurnosti djece na internetu i u svijetu mrežnih tehnologija pokrenut je u suradnji Ministarstva znanosti i obrazovanja i Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM) te partnerstvu s Hrvatskom poštom.

U cilju edukacije roditelja i djece, HAKOM je pripremio i video o zaštiti djece na Internetu koji je dostupan na poveznici http://bit.ly/HAKOM5 , a čija je glavna namjena upućivanje djece o prihvatljivom i odgovornom komuniciranju na Internetu te stvaranju odnosa povjerenja u kojem se djeca odraslima uvijek mogu obratiti ako se zbog korištenja Interneta osjećaju nelagodno, ustrašeno ili ugroženo.

http://bit.ly/HAKOM4 - brošura „Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih telefona“
http://bit.ly/HAKOM5 - video o zaštiti djece na Internetu

 

 


E-dnevnik

CODE


Brojač posjeta
Ispis statistike od 11. 12. 2015.

Ukupno: 245950

Hrabri telefon
Lista linkova je prazna

Sigurnost


Korisni linkovi
Lista linkova je prazna

Anketa
Crno ili bijelo?




Forum

Korisni linkovi
Dnevni tisak


Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju