Objavljene su teme za završne radove
Autor: Administrator , 2. 2. 2009.
Objavljene su teme za završne radove
EKONOMSKA ŠKOLA VELIKA GORICA
Velika Gorica, 24. studenog 2008.
OBAVIJEST UČENICIMA ZAVRŠNIH RAZREDA
Ispitni odbor Ekonomske škole Velika Gorica na sjednici održanoj 20. studenog 2008. usvojio je sljedeće teme za završni rad u programu EKONOMIST u ljetnom ispitnom roku šk. god. 2008./2009.
Pri određivanju tema za završni rad mogu se uzeti u obzir i prijedlozi učenika, ako su u skladu s ciljevima i zadaćama obrazovnog programa prema kojemu se učenik školovao. Krajnji rok za odabir teme za završni rad je: 10. veljače 2009. g.
ZAVRŠNI ISPIT
ZANIMANJE: EKONOMIST
NOVČARSTVO
Mentor: prof. Jožica Balažić
1. Razvoj novca u hrvatskim krajevima
2. Novčarski sporazumi Europske unije
3. Pasivni bankarski poslovi
4. Aktivni bankarsi poslovi
5. Najpoznatije svjetske burze vrijednosnih papira
6. Međunarodni monetarni fond
7. Novčarski sustav RH
DIONIČARSKO GOSPODARSTVO
Mentor: prof. Katica Perić
prof. Gordana Svekrić
1. Povijest ekonomske misli – Klasična škola
2. Državni intervencionizam – J. M. Keynes
3. Gospodarski rast i razvoj
4. Radni resursi gospodarstva
5. Nezaposlenost
6. Inflacija i stabilizacijska politika
7. Makroekonomski pokazatelji hrvatskog gospodarstva od 2000. do 2007. godine
8. Najčešći pojavni oblici makroekonomske neravnoteže – nezaposlenost
9. Gospodarski rast i razvoj
10. Međunarodna ekonomija
11. Monetarna politika RH
12. Fiskalna politika RH
13. Temeljni gospodarski problemi
14. Tržišne strukture
15. Bruto nacionalni proizvod
PODUZETNIŠTVO
Mentor: prof. Jadranka Bernik
prof. Katica Perić
1. Poduzetnički pothvat – od ideje do realizacije (primjer iz prakse)
2. Etika u poslovanju (primjer)
3. Organizacija – ustroj i prilagodba (primjer)
4. Poduzeće i njegovo okružje – društvena odgovornost poduzeća/poduzetnika
5. Financiranje poduzetničkog pothvata
6. Raščlamba i nadzor poslovanja
7. Menadžment ljudskih potencijala – komuniciranje
8. Menadžment ljudskih potencijala – upravljanje i vođenje
9. Menadžment ljudskih potencijala – motiviranje
10. Društvena potpora razvoju malog i srednjeg poduzetništva u Republici Hrvatskoj
GEOGRAFIJA
Mentor: prof. Marica Špoljar
prof. Tanja Pavlić
1. Prirodna osnova Hrvatske kao čimbenik gospodarskog razvoja
2. Demografski problemi Hrvatske – migracije Hrvata u svije4t
3. Prirodna osnova i društveni sadržaji kao činioci razvoja turizma u Hrvatskoj
4. Turizam Istre
5. Turizam Kvarnera
6. Turizam Dalmacije
7. Kontinentalni turizam Hrvatske (toplice, lječilišta, rekreacijski centri)
8. Hrvatska prirodna baština – zaštićeni prostori
9. Tradicija i značenje hrvatskog pomorstva
10. Zagreb – teritorijalni razvoj grada
11. Zagreb – raskrsnica putova
12. Rijeka – najveća luka Hrvatske i europskog zaleđa
13. Split – najveći grad na hrvatskoj obali
14. Osijek – luka na Dravi
15. Prostorni raspored poljoprivredne proizvodnje u Hrvatskoj
16. Šume Hrvatske
17. Kopneni promet Hrvatske
18. Ekološki problemi Hrvatske – regionalni promet
19. Vodeći svjetski proizvođači hrane
20. Razvijeni Sjever, nerazvijeni Jug
21. Gospodarske integracije u Europi
22. Gospodarska i politička povezanost Hrvatske s Europom i svijetom
23. Regionalno planiranje Republike Hrvatske i znanstvena istraživanja
24. Utjecaj klime na gospodarstvo Hrvatske
25. Razvoj naseljenosti stanovništva Hrvatske i gospodarske posljedice
26. Geografski učinci proizvodnje i potrošnje biogoriva
27. Brijuni
28. Gospodarsko značenje Jadranskog mora
29. Gospodarsko značenje Podunavlja
30. Razvoj i značenje prometa i trgovine
31. Geodeterminističke prednosti hrvatskog teritorija
32. Teme po izboru učenika
DIONIČKO GOSPODARSTVO
Mentor: prof. Nada Mohar
1. Poslovanje na burzama vrijednosnih papira
2. Pojam i značajke dioničkog društva
3. Slomovi na burzama vrijednosnih papira
4. Tržište kapitala u Republici Hrvatskoj
5. Vrijednosni papiri
STATISTIKA
Mentor: prof. Višnja Stepanić
prof. Jadranka Bernik
1. Statistička analiza podataka dobivenih na praksi o određenom poduzeću (npr. zaposleni, )
2. Statistička analiza kretanja broja zaposlenih u RH
3. Plaće po stručnoj spremi i djelatnosti
4. Radno i uzdržavano stanovništvo RH
5. Kretanje proizvodnje u RH od 2000. do 2006.
6. Turizam u RH 1998. od 2000. do 2006.
GOSPODARSKO PRAVO
Mentor: prof. Zrinska Janković
1. Posjed
2. Vlasništvo
3. Pojam i obilježja javnog trgovačkog društva
4. Ortački ugovor kao «prljavi ugovor»
5. Sredstva za pojačanje ugovora
6. Ugovori o prijenosu stvari
7. Opseg odgovornosti člana društva s ograničenom odgovornošću za obveze društva
8. Prednosti i nedostaci obrta i d.o.o.
KNJIGOVODSTVO S BILANCIRANJEM
Mentor: prof. Jelica Kelava
prof. Jadranka Ćejić
1. Inventura – popis imovine i obveza
2. Novčano poslovanje – novac u blagajni i na žiro-računu
3. Kratkoročna i dugoročna potraživanja s naglaskom na potraživanja od kupaca
4. Analitičko knjigovodstvo kupaca i dobavljača
5. Ulaganje u vrijednosne papire na dugi i kratki rok
6. Zalihe – MRS 2 i HSFI
7. Dugotrajna materijalna imovina – ulaganje, korištenje, revalorizacija, otuđenje, prodaja, bilanciranje nekretnina, postrojenja i opreme
8. Dugotrajna nematerijalna imovina – vrste, nabava, funkcija, amortizacija, revalorizacija, bilanciranje
9. Primanje zaposlenih - plaće i naknade
10. Računovodstvo Prihoda MRS 18 - HSFI, MSFI
11. Porez na Dobit
12. Porez na dodanu vrijednost
13. Međunarodni standardi financijskog izvještavanja, Hrvatski standardi financijskog izvještavanja, Zakon o računovodstvu kao okvir za sastavljanje Financijskih izvještaja
14. Prezentacija Financijski izvještaja – svrha, dijelovi, struktura i sadržaj Bilance, Računa dobiti i gubitka, Izvještaja o novčanom toku, Izvještaja o promjeni glavnice i Bilješke uz financijske izvještaje
15. Proizvodnja kao mjesto i nositelj troškova
16. Vanjskotrgovinsko poslovanje – izvoz, uvoz, kalkulacije, isprave i bilanciraje
17. Kapital, s naglaskom na dioničarski kapital
18. Kratkoročne i dugoročne obveze s naglaskom na kredite
19. Troškovi / Rashodi poslovanja
20. Trgovačka roba – promet na veliko i na malo
MARKETING
Mentor: prof. Đurđa Čađenović
prof. Gordana Svekrić
1. Kako tržište daje odgovor na osnovna gospodarska pitanja – što, kako, za koga?
2. Istraživanje tržišta
3. Globalni marketing
4. Planiranje i kontrola marketinga
5. Promocijske aktivnosti u zaštiti ekosistema
6. Uloga i značenje publiciteta i odnosa s javnošću
7. Zaštita potrošača
8. Ponašanje potrošača
9. Segmentacija i određivanje ciljnog tržišta (za proizvod / uslugu x)
10. Marketing strategije u različitim fazama životnog ciklusa proizvoda
11. Utjecaj marketinškog okružja na poslovanje proizvodnog poduzeća X ili uslužen organizacije X
12. Proces i razvijanje novog proizvoda
13. Upravljanje kanalima marketinga
14. Organizacija marketinga
15. Osnovne funkcije marketinga
16. Marketing u raznim gospodarskim djelatnostima
17. Suvremena kretanja u direktnom (izravnom) marketingu
18. Upravljanje markama proizvoda
19. Oglašavanje – uloga i značenje, neka etička pitanja
20. Upravljanje cijenama
21. ONLINE marketing, uloga i značenje
VJEŽBENIČKA TVRTKA (VT)
Mentor: prof. Jelica Kelava
ORGANIZACIJSKO PONAŠANJE
1. Organizacija rada u VT-i na programu VT «Rubec» d.o.o. Velika Gorica za 2007./08 i 2008./09. godinu
2. Sajamsko poslovanje VT-e «Rubec» d.o.o. Velika Gorica u razdoblju 2005. – 2008. godine.
3. Osnivanje i gospodarsko djelovanje VT «Rubec» d.o.o. u razdoblju 2004. do 2008.
Mentor: prof. Katica Perić
prof. Jadranka Bernik
1. Razumijevanje organizacije
2. Upravljanje ljudima
3. Komuniciranje
4. Rješavanje problema i odlučivanje
ZAVRŠNI ISPIT
ZANIMANJE: PRODAVAČ
Mentor: Nada Mohar
Tema: KUPOPRODAJNI PROCES «ROBE» U PRODAVAONICI ………….
Izvadak iz zapisnika Ispitnog odbor od 20. 11. 2008. : Točka 4 – Obveze mentora i obveze učenika:
«Prema čl. 11 Pravilnika o polaganju završnog ispita učenik može izabrati temu za završni rad najkasnije do 10. veljače tekuće školske godine. Prema čl. 8 Pravilnika o normi rada nastavnika mentorstvo na završnom ispitu iznosi 4 sata po učeniku u okviru godišnje norme rada.
Nastavnik mentor u okviru te norme dužan je: učenika uputiti u literaturu, savjetovati, pratiti tijek napredovanja i sl. Na kraju svojim potpisom nastavnik mentor potvrđuje da je tema za završni rad obrađena i kao takva spremna za sam završni ispit. Nastavnik mentor o svemu navedenom vodi pismenu evidenciju.
Učenik ima pravo, ali i dužnost mu je koristiti usluge izabranog mentora. Da bi tema završnog rada bila prihvaćena za završni ispit nužna je potvrda mentora.
Mentor neće potvrditi završnu temu koja je zbog učenikove ne suradnje nastala bilo da je završni rad promašen, nepotpuno obrađen, prepisan i sl. U tom slučaju učenik gubi pravo izlaska na završni ispit.»
Ravnatelj
Žarko Bešić, prof.
Ispis potvrda o statusu učenika je omogućen u e-Dnevniku za učenike i roditelje te ih više nije moguće ispisati putem sustava e-građani.
Molimo vas da se za ispis potvrda prijavite u e-Dnevnik na poveznici
https://ocjene.skole.hr
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
"Kako zaštititi djecu na internetu"
Program Zaštita sigurnosti djece na internetu i u svijetu mrežnih tehnologija pokrenut je u suradnji Ministarstva znanosti i obrazovanja i Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM) te partnerstvu s Hrvatskom poštom.
U cilju edukacije roditelja i djece, HAKOM je pripremio i video o zaštiti djece na Internetu koji je dostupan na poveznici http://bit.ly/HAKOM5 , a čija je glavna namjena upućivanje djece o prihvatljivom i odgovornom komuniciranju na Internetu te stvaranju odnosa povjerenja u kojem se djeca odraslima uvijek mogu obratiti ako se zbog korištenja Interneta osjećaju nelagodno, ustrašeno ili ugroženo.
http://bit.ly/HAKOM4 - brošura „Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih telefona“
http://bit.ly/HAKOM5 - video o zaštiti djece na Internetu
Ukupno: 488220