1. Program ekonomist
NASTAVNI PLAN EKONOMIST |
|||||
PREDMETI | TJEDNI BROJ SATI | ||||
1. god | 2.god | 3. god | 4.god | ||
ZAJEDNIČKI OPĆEOBRAZOVNI DIO | |||||
1. |
HRVATSKI JEZIK |
3 |
3 |
3 |
3 |
2. |
STRANI JEZIK S DOPISIVANJEM |
3 |
3 |
3 |
3 |
3. |
POVIJEST |
2 |
2 |
- |
- |
4. |
VJERONAUK/ETIKA |
1 |
1 |
1 |
1 |
5. |
GEOGRAFIJA |
2 |
2 |
2 |
2 |
6. |
TZK |
2 |
2 |
2 |
2 |
7. |
MATEMATIKA |
3 |
3 |
3 |
3 |
8. |
KEMIJA |
2 |
- |
- |
- |
9. |
BIOLOGIJA |
2 |
- |
- |
- |
OBVEZNI STRUKOVNI PREDMETI | |||||
10. |
OSNOVE EKONOMIJE |
2 |
2 |
2 |
2 |
11. |
STATISTIKA |
- |
- |
2 |
- |
12. |
POSLOVNE KOMUNIKACIJE |
2 |
2 |
- |
- |
13. |
KOMUNIKACIJSKO PREZENTACIJSKE VJEŠTINE |
- |
- |
2 |
- |
14. |
RAČUNOVODSTVO |
2 |
3 |
3 |
4 |
15. |
MARKETING |
- |
- |
2 |
2 |
16. |
BANKARSTVO I OSIGURANJE |
- |
- |
3 |
2 |
17. |
TRŽIŠTE KAPITALA |
- |
- |
- |
2 |
18. |
PODUZETNIŠTVO |
2 |
3 |
- |
- |
19. |
VJEŽBENIČKA TVRTKA |
- |
- |
2 |
2 |
20. |
DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE |
- |
2 |
- |
- |
21. |
PRAVNO OKRUŽENJE POSLOVANJA
|
- | - | - | 2 |
22. |
INFORMATIKA
|
2 | 2 | - | - |
IZBORNI STRUKOVNI PREDMETI | |||||
|
OBITELJSKI POSAO |
2 |
- |
- |
- |
2. |
GLOBALNO POSLOVNO OKRUŽENJE |
2 |
- |
- |
- |
3. |
UVOD U POSLOVNO UPRAVLJANJE
|
- | 2 | - | - |
4. |
OSNOVE TURIZMA
|
- | 2 | - | - |
5. |
RAČUNOVODSTVO NEPROFITNIH ORGANIZACIJA
|
- | - | 2 | - |
6. |
UPRAVLJANJE PRODAJOM
|
- | - | 2 | - |
7. |
ANALIZA FINANCIJSKIH IZVJEŠĆA
|
- | - | - | 2 |
8. |
MARKETING USLUGA
|
- | - | - | 2 |
2. Program prodavač
NASTAVNI PLAN PRODAVAČ |
||||
PREDMETI | TJEDNI BROJ SATI | |||
1.god | 2.god | 3.god | ||
ZAJEDNIČKI OPĆEOBRAZOVNI DIO | ||||
1. |
HRVATSKI JEZIK |
3 |
3 |
3 |
2. |
STRANI JEZIK |
2 |
2 |
2 |
3. |
POVIJEST |
2 |
- |
- |
4. |
GEOGRAFIJA |
- |
2 |
- |
6. |
VJERONAUK / ETIKA |
1 |
1 |
1 |
7. |
POLITIKA I GOSPODARSTVO |
- |
- |
2 |
8. |
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA |
2 |
2 |
2 |
9. |
MATEMATIKA |
2 |
2 |
2 |
10. |
OSNOVE INFORMATIKE |
- |
2 |
- |
OBVEZNI STRUKOVNI PREDMETI | ||||
11. |
NABAVNO POSLOVANJE |
4 |
- |
- |
12. |
POSLOVANJE PRODAVAONICE |
1 |
- |
- |
13. |
POZNAVANJE ROBE |
3 |
3 |
2 |
14. |
PRODAJNO POSLOVANJE |
- |
3 |
- |
15. |
PRODAJNA KOMUNIKACIJA
|
2 | - | - |
16. |
POSLOVNA DOKUMENTACIJA
|
- | - | 1 |
17. |
OSNOVE MARKETINGA
|
- | 2 | - |
18. |
PONAŠANJE POTROŠAČA
|
- | - | 1 |
IZBORNI STRUKOVNI PREDMETI | ||||
1. |
EKOLOGIJA I ODRŽIVI RAZVOJ |
2 |
- |
- |
2. |
KREATIVNOST U POSLOVANJU
|
2 | ||
3. |
ARANŽIRANJE I ESTETSKO OBLIKOVANJE
|
- | 2 | - |
4. |
PREZENTACIJSKE VJEŠTINE
|
- | 2 | - |
5. |
UPRAVLJANJE PRODAVAONICOM
|
- | - | 2 |
6. |
ODNOS S KUPCIMA
|
- | - | 2 |
PRAKTIČNA NASTAVA | ||||
1. | PRAKTIČNA NASTAVA | 4 | 7 | 14 |
« Siječanj 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
"Kako zaštititi djecu na internetu"
Program Zaštita sigurnosti djece na internetu i u svijetu mrežnih tehnologija pokrenut je u suradnji Ministarstva znanosti i obrazovanja i Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM) te partnerstvu s Hrvatskom poštom.
U cilju edukacije roditelja i djece, HAKOM je pripremio i video o zaštiti djece na Internetu koji je dostupan na poveznici http://bit.ly/HAKOM5 , a čija je glavna namjena upućivanje djece o prihvatljivom i odgovornom komuniciranju na Internetu te stvaranju odnosa povjerenja u kojem se djeca odraslima uvijek mogu obratiti ako se zbog korištenja Interneta osjećaju nelagodno, ustrašeno ili ugroženo.
http://bit.ly/HAKOM4 - brošura „Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih telefona“
http://bit.ly/HAKOM5 - video o zaštiti djece na Internetu