preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Korisni linkovi
Hrabri telefon

Vijesti

Erasmus plus 2018/19

Ekonomskoj školi Velika Gorica odobren je Erasmus plus projekt u K1 aktivnosti pod nazivom „Iskustvo u digitalnom marketingu“. Područje digitalnog marketinga je među najtraženijim vještinama na tržištu rada i škola će ovim projektom učenicima povećati kompetencije u toj vještini.

13 učenika završnih razreda smjera ekonomist će od 5.11.do 16.11. 2018. u nekoliko njemačkih tvrtki u Münchenu  obaviti dvotjednu stručnu praksu iz digitalnog marketinga.


Glavni ciljevi projekta su:

a) povezivanje teorije i prakse iz digitalnog marketinga uvođenjem u svijet rada u digitalnom marketingu u međunarodnom okruženju

b) primjenjivanje teorije iz digitalnog marketinga kroz sudjelovanje u radnom procesu u kontroliranim uvjetima

Specifični ciljevi projekta su veća konkurentnost i veća mogućnost zapošljivosti učenika na europskom tržištu rada po završetku školovanja u zanimanju ekonomist te pojačane jezične kompetencije (engleski jezik).

Predviđeni rezultati projekta su identifikacija faza razvoja procesa digitalnog marketinga u tvrtki u kojoj se obavlja stručna praksa, upotrebljavanje alata digitalnog marketinga i porast vještina i kompetencija  u digitalnom marketingu, predviđanje moguće problematike u poslovanju, kritička ocjena digitalnog marketinga tvrtke u kojoj se obavlja stručna praksa i izrada Izvješća o stručnoj praksi u kojem se opisuju radna iskustva, primjeri i korišteni alati.

Projekt će prvenstveno povećati kod učenika stručne kompetencije u digitalnom marketingu te ih učiniti konkurentnijima na međunarodnom tržištu rada. Ekonomska škola Velika Gorica projektom podiže atraktivnost i aktualnost strukovnog obrazovanja ekonomista kojeg provodi.  Tvrtke partneri će projektom povećati razinu suradnje s našom obrazovnom institucijom i povećati kompetencije rada s mladim praktikantima. Učenici će diseminacijskim aktivnostima prenijeti znanja i vještine učenicima u školi.

Dugoročno projekt lokalnoj i regionalnoj zajednici donosi konkurentniju i atraktivniju radnu snagu, na državnoj razini ostvaruje ciljeve Kurikularne reforme u strukovnom obrazovanju, a na europskoj razini ostvaruje ciljeve Erasmus plus projekata i napore Europske komisije prema povezivanju stanovnika u svrhu razvoja struke i razmjene znanja i vještina.

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Dominik Tomislav VLADIĆ   datum: 28. 9. 2018.

Vijesti

Erasmus plus 2018/19

Ekonomskoj školi Velika Gorica odobren je Erasmus plus projekt u K1 aktivnosti pod nazivom „Iskustvo u digitalnom marketingu“. Područje digitalnog marketinga je među najtraženijim vještinama na tržištu rada i škola će ovim projektom učenicima povećati kompetencije u toj vještini.

13 učenika završnih razreda smjera ekonomist će od 5.11.do 16.11. 2018. u nekoliko njemačkih tvrtki u Münchenu  obaviti dvotjednu stručnu praksu iz digitalnog marketinga.


Glavni ciljevi projekta su:

a) povezivanje teorije i prakse iz digitalnog marketinga uvođenjem u svijet rada u digitalnom marketingu u međunarodnom okruženju

b) primjenjivanje teorije iz digitalnog marketinga kroz sudjelovanje u radnom procesu u kontroliranim uvjetima

Specifični ciljevi projekta su veća konkurentnost i veća mogućnost zapošljivosti učenika na europskom tržištu rada po završetku školovanja u zanimanju ekonomist te pojačane jezične kompetencije (engleski jezik).

Predviđeni rezultati projekta su identifikacija faza razvoja procesa digitalnog marketinga u tvrtki u kojoj se obavlja stručna praksa, upotrebljavanje alata digitalnog marketinga i porast vještina i kompetencija  u digitalnom marketingu, predviđanje moguće problematike u poslovanju, kritička ocjena digitalnog marketinga tvrtke u kojoj se obavlja stručna praksa i izrada Izvješća o stručnoj praksi u kojem se opisuju radna iskustva, primjeri i korišteni alati.

Projekt će prvenstveno povećati kod učenika stručne kompetencije u digitalnom marketingu te ih učiniti konkurentnijima na međunarodnom tržištu rada. Ekonomska škola Velika Gorica projektom podiže atraktivnost i aktualnost strukovnog obrazovanja ekonomista kojeg provodi.  Tvrtke partneri će projektom povećati razinu suradnje s našom obrazovnom institucijom i povećati kompetencije rada s mladim praktikantima. Učenici će diseminacijskim aktivnostima prenijeti znanja i vještine učenicima u školi.

Dugoročno projekt lokalnoj i regionalnoj zajednici donosi konkurentniju i atraktivniju radnu snagu, na državnoj razini ostvaruje ciljeve Kurikularne reforme u strukovnom obrazovanju, a na europskoj razini ostvaruje ciljeve Erasmus plus projekata i napore Europske komisije prema povezivanju stanovnika u svrhu razvoja struke i razmjene znanja i vještina.

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Dominik Tomislav VLADIĆ   datum: 28. 9. 2018.

Tražilica

Kalendar
« Listopad 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji


Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Oglasna ploča

Sigurnost

E-dnevnik

CODE


Brojač posjeta
Ispis statistike od 11. 12. 2015.

Ukupno: 144521

Hrabri telefon
Hrabri telefon


Sigurnost


Korisni linkovi
Učenički servis


Anketa
Crno ili bijelo?




Forum

Korisni linkovi
Dnevni tisak


Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju